Bu tarz mailler yıllardır random olarak herkese gelir. Olayın R10 ile uzaktan, yakından alakası olamaz.
Tüm üyelerde sıkıntı yokken bir tek sizin maile gelmesi bizim mi yoksa sizin sorununuz mu ? Tesadüf mü ?

Dünyanın en büyük webmaster forumu üyelerin mailini satacak Buna gerçekten inanan var mı ?

R10'un bilgileri paylaştığına dair tarafıma somut bir kanıt bekliyorum. Aksi durumda işlem sağlanacaktır.

----------

Güncelleme. Tarafıma dönüş sağlandı. KVKK konusunda ne kadar hassas, dikkatli ve yasalara en uygun şekilde çalıştığımızı üyeler, resmi kurumsal, resmi kişiler çok iyi bilir.
Bu tarz durumların zaten bizle alakası olmadığını konuyu açan üye hariç tüm üyelerimiz bilir fakat biz yine de açıklamayı yapalım.
https://cdn.r10.net/editor/133146/91251343.jpeg - Foruma kayıt olma saati : 22.48
https://cdn.r10.net/editor/133146/643760607.jpeg - Gelen reklam mailinin saati : 22.57
(Not : Bu ekran görüntülerinin konuya ekleneceği kullanıcının bilgisi dahilindedir.)

Yani biz kayıt olur olmaz 9 dakika içerisinde arkadaşın mailini satmışız ve arkadaşa hemen anında reklam maili atılmış.
Bu tarz mailler daha önce kayıt olunan ve KVKK önemsenmeyen benzer sitelerden satılıyor olabiliyor.

Binlerce kişinin evine ekmek götürdüğü bu platforma alenen haksız ithamlarda bulunduğunuz için 7 gün uzaklaştırıldınız.