Başarılarınızın devamını dilerim, youtube paylaşımlarınızı da takip ediyorum teşekkürler.
Ben teşekkür ederim.
KD oranını ben biraz şişirilmiş spam olarak görüyorum çoğu kelimede. Bilmiyorum sizde öyle mi düşünüyorsunuz. Kelime araştırması yaparken genellikle 1000-10.000 arası hiti düzenli grafiği olan ve 100 ile 500 bin sonuç çıkan kelimelerden seçmeye gayret ediyorum bu doğru mu? Yani bazı kelimeler var mesela 30 milyon sonuç çıkıyor ona girmiyorum.
Sizin yaptığınız doğru bende belirli bir hit akışından sonra bu şekilde yapacağım.
Şuan amacım hızlı bir şekilde hit sokup long tail keywordlerle yapıyı sağlamlaştırmak.