mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende araştırdım biraz dediğiniz gibi olabilir. Müşteri temsilcisi öyle bir şey demeyince bir de kesinlikle tıklamayın diye uyarınca şüphelendim. Keşke kuryeye sorsaydım gelince.

Ama sonuçta ben bilgimi uygulama aracılığı ile restoranlara bildiriyorum. Benden izinsiz üçüncü bir şirkete benim bilgilerimi vermeleri yanlış değil mi?
Evet aslında senin rızan olmadan sana sms atmaları ve bilgilerinin oraya aktarılması yanlış. Birdaha ki siparişte bir sor istersen kuryeye bence dediğim gibi. Ama yine de tıklamayın linke. Bana atarsanız emilatorden veya clouddan tıklayıp bakalım meraklandım bende