işte neymiş trafik sahtemiş yok bunlar iyice bokunu çıkarmaya başladı yaa bi olay anlatacam size bundan iki ay önce arkadaşın sitesinde vpn aracıyla gösterim ve tıklama yaptık sadece iki kiişi arkadaşın hesabında tamam mı benim daha onay yok 3 saatte 15 bin topladık ve ne kısıtlama ne ban yedik ödemeyi de aldım ve arkadaşım halen devam ediyor size bırakıyorum sizce yok mu bi bokluk bunlarda :-D
hocam öncelikle forum içi üslubunuza lütfen dikkat edin. Yazdığınız kelimeler forum içerisinde beni rahatsız etti. İkinci olarak hak etmişsiniz zaten hocam sahte tıklamayla gelir elde ettiğinizi kendiniz söylüyorsunuz. Zaten adwords tarafına reklam verenler epeyce azalmışken bu şekilde sahte tıklamayla reklam bütçelerini boş yere alıyorsunuz bizi de etkiliyor durum. Allah ıslah etsin ne diyeyim.