rahmimoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BU TRAFİĞİ BU KADAR KISA SÜREDE YAKALAMANIZDAN ÖTÜRÜ SİZİ TEBRİK EDERİM HOCAM.

Benim başka bir sorum olacak Doğukan bey.

Alakasız olacak belki ama bu sorun sizce nasıl çözülecek?

Toplanıp Google'a dava mı açsak ne yapsak?

Özel sektör ciddi zarar görüyor bu mesele yüzünden hocam.

Sizce Spam Bildirimi dışında ne yapılması gerek?

Çözmek için çok kısıtlama getirdiler de yine net çözüm bulamadılar.
Sorun devam eder gibi.

anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrikler Doğukan Kozba kardeşim.

Benden de bir soru gelsin.
Günlük kaç adet içerik giriyorsunuz?
Şuan net bir sayı yok 1 haftada 15 içerik bile girmedim henüz.
Vakit buldukça giriyorum.