Kendi hesabınızı yapmanız doğru bir davranış, sanıyorum bu hesaplamayı yapmayanlar böyle böyle zarar ediyor. Geçenlerde bir haber görmüştüm 1 gram altınların kenarlarından hep 1sanikrat kesmişler buda 100gr da 1gr civarı yapıyor aşağı yukarı. İnanın benim altın konusunda kimseye güvenim kalmadı son yaşanan olaylardan sonra.