Hiç olmaz demedim ama tr yüzde 30 ise globalde yüzde 5 i geçmez ve nüfusa bakıldığında tr nufusuna göre yüzde 30 çok büyük bir rakam bilmem demek istediğimi anladınizmi
Ben de sana hep oluyor demedim. Sen anladiysan benim demek istedigi mi sorun yok.