Konu
R10.com 'un İngilizce olarak dünyaya açılması
05-01-2024, 12:23:32
#10
Ofisto
R10 olmaz neden cunki Seyit gibileri kapılar açıldı mı dolar taşar ama avurpada biri çıkıp seni 200 usd için dolandırmak cunki adamlarda dürüstlük var