D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nefes darlığı ve öksürük şikayetim vardı, kaç defa doktora gittim, bir türlü düzelemedim, düşününce nefes darlığı ve öksürüğün en büyük sebeplerinden biri sigara diye düşündüm ve 1 aydan fazladır içmiyorum, bırakmak isteyen herkes bırakabilir, illa zor olacaktır, ama şimdi yaşadığım bu nefes darlığının geçmesi için neler veririm bir bilseniz.
zerkalov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle konuları görünce ir sigara yakıyorum. 😆
Şaka bir yana her şey kafada bitiyor. Tedavi olsun başkasının verdiği nasihat olsun kafanda bitiremediğin sürece hiçbir işe yaramaz.
İlk önce kendine güvenip samimi bir şekilde bırakacaksın
Mesela ben defalarca denedim en fazla 24 saat sürüyor.
En son bıraktığımda tam 8 sene içmedim ve maalesef 2020de tekrar başladım.😓
NEASTRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni bırakmış biri olarak tavsiyem.
Kafada bitiyor hocam.
Bırakmak için neler neler denedim olmadı. Birgün durup dururken ne gerek var sigara içip kendime zarar vermeye dedim bıraktım.
Yaklaşık 3,5 aydır içmiyorum.

Nefes darlığı aşırı derecede bende yok ama sanki arada bi geliyor gibime geliyor,

16-17 saattir içmiyorum. Kararlıyım bu sefer