Kulaklıkla müzik vs dinliyor musun hocam?
Hayır hocam. Zaten doktorda yüksek sese maruz kalmamam gerektiğini söyledi. İlk zamanlardaki gibi yüksek şiddette bir uğultu olmuyor, olursa da nadiren oluyor. Ama şu anki uğultuda bile sürekli sessiz bir ortam arıyorum. Tizli sesler ve yüksek sesli konuşmalar beynimi yoruyor. Sessiz ortamda da özellikle bir şeye odaklandığımda odağımı ara ara bozuyor, bu da can sıkıcı.