ah bu hekimlerin tanı ve görüşlerinin uyuşmazlığı... insan sağlığı söz konusu ama herkes ayrı telden çalıyor.
geçen aylarda benim başıma geldi kısa süreliğine. araç camı açıkken basınçtan olduğunun farkına vardım, araç kullanırken tek sol cam açtığımda oluyordu. sizdede böyle bir durum var mı. çevre şartlarıyla alakalı olabilir belki?