Ne birine kefil olurum, ne üstüme mal alırım, ne de ajitasyona gelirim. Gariban zafiyeti diye bir şey var. İnsanın iyiliğini sömürüp sıkıntıya sokarlar adamı. Melek olmaya gerek yok arkadaşlar. İnsanlara "Hayır!" demesini bilin.
Konu sahibine geçmiş olsun diyorum. Umarım bir çözüm bulunur.
Takdire şayan bir yorum. Bundan dolayı favorilere alıyorum konuyu.