Hocam çok geçmiş olsun. Biliyorsun büyük bir deprem yaşadık çadırda falan kaldık olumsuz şartlar yaşadık. Kulağımı o sıralar temizletmiştim, ama bir sabah kalktım aman Allahım ikisi de nerdeyse yüzde 80 kapanmış. Ailemin konuşmaları uğultu gibi geliyor. Kulak kirine bakıldı cımbız ile alındı çok yoktu ama bir değişim olmadı. Östaki borusunda bir iltihaplanma söz konusu olabilir dedi. (Sessiz ortamda inanılmaz uğultu vardı) Geniş bir tetkik yapmadı antibiyotik verdi. Bununla geçmezse gel, tetkikleri o zaman yapalım boşuna yapmayalım dedi. Özel bir hastaneydi. Antibiyotik sonrası çok şükür kurtuldum. Buna benzer bir sorun yaşıyor olabilirsiniz. Tekrardan geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum