Metin gözünüze uzun gelirse lütfen son paragrafa bakın. Gerçekten bir arayış içindeyim.
Bundan yaklaşık 1 sene önce devlet hastanesinde kulağım tıkalı diye muayene olmaya gitmiştim ve direkt kulak temizleme yaptılar, hiç krem veya damla sürmeden, eski usul suyla temizlendi. Başka bir şey denilmedi. Ardından 1-2 ay normal geçti, sorun yok gibiydi. Sonradan kulağım yeniden tıkanmaya başladı, ancak bu sefer kulak temizliği ile alakası yoktu; yani kulak kiri birikmeden tıkanmaya ve uğultu yapmaya başlamıştı. Bu uğultu, abartısız söylüyorum, iş makineleri gibi ses çıkarıyordu kulağımın içinde. Bu sefer şehir hastanesine gittim, devlet hastanesine nazaran daha ilgili bir muayene gerçekleşti. Kulak tüpümde bir rahatsızlık olduğu ve %20 civarında işitme kaybı olduğu söylendi. Ancak doktor, 'Bu seni idare eder' diyerek hiç ilaç yazmadı veya farklı bir yönlendirme yapmadı. Birkaç kere daha KBB uzmanlarına gittim, baştan savma bir muamele gördüm ve sonuç çıkmadı açıkçası. Bundan farklı olarak 1 ay aralıklı göründüğümde, yutkunma problemi yaşadığımı belirttim. 1 ay önceki doktor kulaktan ziyade geniz akıntısı olduğunu söyledi ve bu yüzden yutkunmada zorluk yaşadığımı belirtti. 1 ay sonra yeniden farklı bir uzmana gittiğimde geniz akıntısı olmadığını, burun kıkırdağında eğrilik olduğunu ve bundan ötürü yutkunmada zorluk yaşandığını söyledi.
Velhasıl, kulağım o günden beri haftada 1 veya 2 gün hariç sürekli uğultu yapıyor. Sessizlik çok büyük bir nimetmiş; 1 sene önceki sessiz kafamı özlüyorum açıkçası. Sanırım bu uğultu ömrümün sonuna kadar geçmeyecek.
Kulağında uğultu olan ve bir çözüm bulan var mı arkadaşlar?