obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitendeki menü sadece bende mi bozuk resim atamıyorum r10 bozuk @AYJANS;
Sanırım sorunu anladım hocam teşekkür ederim katkiniza.

Serdarnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben adsense onay alabilirim hocam birçok referansım var ulaşabilirsiniz
Ücret ve bilgisi verir misiniz.

Ersinco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Web sitenizde çerez politikası yok ve kullanıcılar çerezlerini yönetemiyor.
Logonuz okunaklı değil, harici olarak Ana menünüz bulunmuyor.

Bunlar düzeltmeden zaten alamazsınız
Çok teşekkür ederim hocam katkiniza. Bu konuda destek veriyor musunuz.

gunwebportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Menünüz yok, yasal bildirimler yok veya görünmüyor. anlamsız bazı linkler/bloklar var. İçerikleriniz kısa. Önemli kriterlerden birisi de "gezinme kolaylığı" Siteniz bu konuda da eksik.
Çok teşekkür ederim katkiniza hocam bu konuda destek verebilir misiniz , çalışabiliriz