benim başımdan aynı olay geçti 10 sene önce 5 senelik hesaplarım incelendi iş yeri açmadan önce internet üzerinde bir arkadaşımla iş yapmıştık. arkadaşın ptt hesabı yoktu 35 tl hesabıma geçti bende üzerine 35 tl ekleyip bir firmaya göndermiştim. 190 tl bu para yuzunden ceza yemiştim

dahada fazla yiyebilirdim. o sene 3 binlira devlete fazladan vergi vermişim. muhasebecim diretiyor maliye müdürüne müdürüm bu adam vergi kaçırsa 3 bin tl fazladan vergi veririmi demesine rahmen 35 tl yüzünden çeza

Polise yakalanın Maliye ye yakalanmayın..