Bakım var kanka keşke firmayı kötülemeden önce gelen sms bildirimlerini okusan
Degerli müsterilerimiz, network tarafinda bakim/güvenlik amacli yükseltme ve calismalar yapilacaktir. Bundan ötürü ufak kopmalar meydana gelebilir. Islem 23:50 siralarinda baslayacaktir, bilginize sunariz.
@DeHost;
Kötülemiyorum kötü olsa kendim kullanmam , sms i görmemiştim kendiliğinden gitti sandım bakımda olması güzel.