KORAYGT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakım var kanka keşke firmayı kötülemeden önce gelen sms bildirimlerini okusan

Degerli müsterilerimiz, network tarafinda bakim/güvenlik amacli yükseltme ve calismalar yapilacaktir. Bundan ötürü ufak kopmalar meydana gelebilir. Islem 23:50 siralarinda baslayacaktir, bilginize sunariz.

@DeHost;

Kötülemiyorum kötü olsa kendim kullanmam , sms i görmemiştim kendiliğinden gitti sandım bakımda olması güzel.