C0S4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer direk babadan oğula geçtiyse işiniz kolay. Saklı pay olayı var ve babadan oğula malları verme durumu mahkemede bozulur. Saklı pay oranında hakkınızı alırsınız. Ama arada mal kaçırma durumu varsa ( Mal 3. dereceden birilerine geçirilip sonrasında alınırsa ) durum biraz sıkıntılı ve uzun süreç gerektirir. Hatta kitabına uydurulursa hiçbirşey de alamayabilirsiniz.
direkt babadan öz oğula