eski konulara bakıyorum eskiden forumda insanlar bir birine hoş görülü davranıp elinden geldiğinin en iyi şekliyle destek vermeye çalışırmış.. Bu her konu altında linç tayfa belirmese keşke. Özgür platform herkes kendi hür fikrini elbette yazabilir ancak insanları kırarak üzerek forumdan küstürüyorsunuz. Belki ilerde kendini geliştirip hem foruma hem bizlere çokça katkısı olacak bir çok arkadaş foruma küsüp bir daha hesaplarına dahi girmiyor. Lütfen biraz hoşgörülü olunuz değerli hocalarım 🙏🏻