bir çoğu tasarıma giriyor zaten, arkadaş belli ki tasarımdan anlıyor veya tasarımcı. yani asıl mesleği bu olsa gerek.
elinden gelebilecek diğer şeyleri de yazmış. ne var bunda? nedir bu forumdaki linç seven tayfanın hali.

makale yazmak veya sosyal medya yönetimi öğrenim gerektiren bir meslek mi, canlı destek vs. her aklı başında adamın vakit ayırıp yapabileceği bir şey değil mi ?

bide beğenenler var cidden söylenecek çok söz varda burası ne yeri, nede anlayabilecek kitle mevcut.

insan kınadığını yaşamadan ölmezmiş... başka taraftan konuşması herkese kolay. o hale düşünce anlarsınız. geçim zorluğu çekiyor ki böyle bir konu açmış.

arkadaşın nicki can sıkıcı ama dilerim o hatasından da döner.