Valla 1 aydan fazla oldu belkide sabah 6 öğlen 2 kalkıyorum bir türlü düzeltemedim Geçen sabah 10 da kalktım dedim bu gece erken uyurum yine sabah 6 ya kadar uyku tutmadı : D

çok fazla işim yok pcde ama gece sabaha kadar pcdeyim yeni şeyler araştırıyorum özellikle bu sıralar AI hakkında

Siz şuan napıyorsunuz neden uyumuyorsunuz arkadaşlar?