Son zamanlarda kendimi çok yalnız hissediyorum. Bu yüzden sohbeti muhabbeti güzel özellikle yazılımcı ağırlıklı olursa süper olur.
Topluluk arıyorum.
(R10 dışı gruplaşma değil zaten var olan bir topluluk arıyorum)