Merhabalar, bir arkadaşımla ortak smm panel kurmak istiyoruz. Script olarak Glycon v2 Lacute düşünüyoruz. Sağlayıcılar ve diğer şeyler için ne kadar bütçe gerek sizce dostlar fikirlerinizi merak ettim...
Merhaba,
Sizlere tavsiyem bu konuyu incelemeniz. SMM Paneli bedavaya kurup 1000 TL'yi reklama harcayabilirsiniz. Forumdan kurulan Aktif Bayi panellerini görebilirsiniz.
https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...veriyoruz.html SMMBAZ.COM ile Ücretsiz bir şekilde bayi paneli kurabilirsiniz.
Konuda yer alan avantajlara ve videolara bakabilirsiniz. Tüm dünyaya satış yapabilirsiniz. Tüm dilleri ve para birimlerini destekler.