Sadece glycon V2 yazılım ve Lacute Tema KDV dahildir zaten 2 bin civarı yapıyor zaten hosting domain sağlayıcı vs herşey orda kalsiny😅
3 k bütçeniz var ise 6 bin harcanmış sağlayıcı tema glyconv2 r10 konu tasarım logo favicon vs herşey hazır Panel devrediyorum direk satışa hazır 3 k ya veriyorum ilgilenirseniz aşağıya bırakacağım linkden bakabilirsiniz
Edit: konu linki
https://www.r10.net/djital-urunler-a...rttirmada.html