Ben de FatGBT için parola oluşturacaktım ama benzer sorunu yaşıyorum. Tüm eklentileri pasif yapsam da durum bu. Sıfırdan kurulum dışında FatGBT alıp bu sorunu yaşayanlar veya çözenler var mı?