YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev araba almadan nasıl borçlanabiliyorsunuzki?
Borç yiğidin kamçısıdır ama ev araba düğün vs. olur öyle borçlanırsınız. 500k üstü için konuşuyorum, benim toplasam 100 yoktur ama onlarda taksit ve taksitlerini 4 gün az çalışarak ödiyebiliyorum. Konforunuzdan ödün verin ama üzerinizde araba falan varken çok fazla açılmayın, Allah cümlemizin yardımcısı olsun...
Bir başkasının hikayesini dinlemeden önyargılı olmamak gerek bence.
Ben ev, araba, düğün vs. olmadan yaptım bu borcu ve anlatmak istesem, akla mantığa uygun sebeplerimi sıralarım yani.