Hocam bazı şeyler mantıkla doğru orantılı, zaten haber sonuçta nasıl üretilir, birilerinden, birinden, tv'den, sosyal medyadan, x bir kaynaktan gördüklerimizi, duyduklarımızı haberleştirip paylaşırız. Dediğiniz gibi kopyala yapıştır yapmazsanız, özellikle görsel video da almazsanız asla ve asla bir engeli yok. Sonuçta siz günlük izlenimlerinizi aktarıyorsunuz ve içerikte İha ...'sı Ahmet ... 'nın.paylaştığı bilgilere göre ... .. .. olmuştur deyip, biraz da yorum katarsınız, keşke frene bassaydı falan al sana haber, buna ceza kesebilecek bir kurum asla yok, eeee kim okur onu bilmem, daha doğrusu okutmak dünyanın en zor şeyi 100 binlik milyonluk sosyal medyanız yoksa ben haber işi ile uğraşmanız önermem okuyucu yakalayamazsınız, sizin sitenizi bulup gelmeleri zor, düşünün her şeye rağmen özgün değil, birinin paylaştığı bir haberi, bir kazayı paylaşıyorsunuz en nihayetinde, yep yeni şey değil, kimsede olmayan haber değil, allah kolaylık versin