Geçen gün açık arttırma ile 250 TL ye saat sattım ve bugün kargolamak için gittiğimde Manisa somadan tekirdaga 200 TL fiyat çekiyorlar. Nasıl daha ucuza gönderebilirim. Şubedeki kadın dolap uygulamasından gönder dedi öyle ucuza gelir dedi. Nedir bu nasıl yapabilirim acaba bilen anlatabilirmi