kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi etliye sütlüye hiç karışmamak boşverin
Hocam bazen o kadar yazıyorsun emek harcıyorsun böyle şak diye silince de zaman boşa gidiyor. Şimdi belki o konulara yazsam belki onlarda silinecek.