17-50 zaten sabit f değeri olan çok keskin fotoğraflar çekebileceğiniz AF gücü yüksek bir lens öneririm 250 D Canon da giriş seviyesi bir makinesi o segmentte kullanabileceğiniz iyi makinelerden birisi yani beklentiniz çok üst düzey değil ise işinizi görecektir. Ama daha da ilerisini istiyorsanız crop sensör bir makine yerine tabi ki full frame bir makine her zaman bir kaç adım öndedir crop sensör bir gövdeye göre.
Daha ilerisi için önerenileceğiniz makina nedir hocam