Merhaba telefon olarak 14 pro max kullanıyorum ve birde canon 250d makinam var daha yeni aldım fakat istediğim verimi alamıyorum hobi olarak fotoğraf çekiyorum ve kaliteli şeyler çıkarmak istiyorum

250d ye bir lens takıp işimi çözebilir miyim ?

veya önerebileceğiniz güzel makinalar ve lensler var mı