Ev interneti kullanıyorum, 200 tl ödüyorum normalde aralık ayında 300 tl oldu. Şuan ki ay ödenecek faturam ise 500 olmuş. Sizce neden böyle olmuş olabilir zam mı yoksa aşım falan mı?