Merhaba ben geçenlerde 2tb usb sipariş ettim az önce youtube da bu konu hakkında bideo gördüm 10gb lık usb leri 2tb diye gösteriyorlar bende ürünün 1yıldızlı yorumlarına baktım hepsi düşündüğüm gibi 2tb lık usb leri 10 20gb çıkmış..

sorum şunlar

Paket şuan kargoya verilmiş iade edeblirmiyim?
Depolamayla oynandığını nasıl anlayabilirim?
Güvenilir bir yer varmı alabileceğim ?

benden size tavsiye bir ürün alırken herzaman 1 yıldızlı yorumlara bakın