Bizim fiber altyapımız vardı aynı sitede kuzenim ucuz diye gıbırnete geçti bende sen geç iyiyse geçerim dedim çocuk pingden kopmadan sıkıntıdan doğru düzgün kullanamadı üstüne destek bile alamadı o sırada bizde bi sıkıntı yoktu ( Milenicom ). Sonra işte zar zor başka firmaya geçtide kurtuldu şükür. Amacım konunuzu baltalamak değil ama geçecek arkadaşların tekrar düşünmesini tavsiye ederim. İyi Forumlar.