yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işlemleri USOM'un yapması ve yönetmesi gerekiyor, biz kendimiz 3. parti çözümler geliştirsek de.
yapmış olsa bile hocam birçok kişi tt altyapısını kullanmadığından dolayı ISS'in sağladığı dnsler üzerinden bu tarz phishing sayfalara erişim sağlayabilmekte. Usom ilk olarak TT ve sonraki 1 haftada da diğer ISS'lere üst yazı ile bildiriyor. Bu konularda çok (davalarda) bilir kişilik desteği sağladığımdan dolayı, tecrübeme dayanarak konuşmaktayım.