baymdt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Attığınız figma görselleri ile çıkmış olsa uygulama daha iyi değil mi , ana konudaki ui ile arasında çok fark var
adamın elinde orjinal dosyaları bile yok. gelmiş yazılımcısıyım diyor ya