hangi kargoyu kullanırsanız kullanın,bu tamamen şubede çalışanlara göre degişiyor.rahat 15 yıldır,yedigim çigköfteye kadar netden alan birisiyim yani sürekli tüm kargoları deniyorum istesemde istemesemde

atıyorum mesela mersinde kaldıgım yerde aras kargoda 1 tek sorun dahi yaşamıyorum,adanada aras kargo ile her gün karakolluk olduk/olucaz modunda kavga ediyoruz.aynı şekilde maraşta en güzeli mng kargo iken,malatyadaki mng nin sokagından dahi geçmek istemeyebiliyorsun...
sendeo firmasının her yerde şubesi yok,bu sorun olabilecek bişey.mesela ben geçenlerde bi ürün aldım,adamlar sendeo ile göndermişler.çevre ilçelerden birisinde şubeleri var,burda yok.adam beni bulamayıp ürünü şubeye götürse ve gel şubeden al dese alma ihtimalim yok