Junkyard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok denedim çoğu program console yansımıyor. Müsadenizle konu takip.
Mobil iple direk gönderen otomasyon var hepsi de yansır ancak günde tek mobil proxy ile 400 500 anca gönderir ve mobil proxyler maliyetli.