Merhaba, yazın bese girmiştim aylık 1000 tl yatırıyordum ancak ayrılmak istiyorum. AHE ile görüştüğümde şu an (bugün) çıkarsam bana yaklaşık 3bin tl'lik bir ödeme olacağını söylediler. devlet katkısı hariç yatırdığım tutar 7bin civarı. erken çıktığınız için aidat kesintisi vs diyor. Yarıdan fazla kesinti oluyor bu uyguladıkları normal mi ?