SagoKhachatryan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu oyun web tabanlı değil ki, nasıl webview olucak? Onlinehile üzerinde filesslar internete düşmüştü RN ile yazılabilir.

Çok uğraşmadan dan kastınız nedir
maksat ucuz olsun işte