Bence sizin arkadaş ilişkilerinizde, bulunduğunuz ortamlarda vs sorun var.
Taşındıktan sonra piskolojik destek alamanızı tavsiye ederim.
Anlattıklarınız normal insanın hayatı boyunca max 1 2 kez karşılaşabileceği durumlar.
Belirttiğim gibi hiç birisi ile görüşüyorum artık kendi hayat çabamızdayız bu tür ilişkiler pek sağlıklı değil erkenden farkına vardım.