Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam anlattığınız gibi birinin alıp götürmesi çok koyuyor insana. Tanıdık veya gelen kişi parasını veriyor genelde. Bizde helal ediyoruz.
İlk videodaki adam margarita armut çalıyor mesela onun tanesi 45 tl civarına denk geliyor. Bende artık hırsızlık yapanları youtube yüklemeye karar verdim. kvkk ile uğraşırım daha iyi olur.
ölümlü dünyada 45 tl paran gitmiş ne ki. öbür dünyada sonsuz tl sevabı var