Benim hoşuma gitti hocam ya, marka olabilecek potansiyeli var bence. Güzel bir çalışmayla iyi yerlere gelir diye düşünüyorum, ama rakibiniz çok ve zorlu bir sektör seçmişsiniz, bu da bir gerçek