BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ayıktım galiba, webview gibi yapıyorlar.
Bende diyordum adamlar hile bug olmadan nasıl bire bir aynısını server dahil koda dökebilmişler. Çünkü uğraşmaya değecek birşey değil. Ama hayal edip yaptılarsa helal olsun