PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bireyi yapmak cidden çok zordur.Server tarafını nasıl yazıyorlar onu dahi bilemedim.
Ben ayıktım galiba, webview gibi yapıyorlar.