Konu
Isci işveren mahkemesi hakkında
01-01-2024, 20:37:46
#9
dijitalkaptan
Gösteriş olsun diye kanun işçiden yana izlenimini vermek için 5. Sene de parani alırsın ,
Sonra seviniriz mahkeme işçiden yana oleyyyy 😁