Dava açan 3 kişi dışında fazla mesai ve bayram çalışmalarınıza tanıklık edebilecek birilerini bulursanız daha iyi olur. Maaşları elden vermek suçtur. Maaşları ödediğini ispatlamak işverenin yükümlülüğüdür. Geriye dönük maaşlarınızı talep edin. Sonuçta davayı kazanacaksınız. Fazla aldığınızı düşündüğünüz miktarları bir hayır kurumuna mesela LÖSEV'e bağışlayın gitsin.