Tolga26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşçi mahkemelerinde çoğunlukla işçinin yanında oluyorlar. Bilgin olsun. %90 kazanırsın.
Asutcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elden aldığınız maaşları isterseniz tekrar alabilirsiniz.Kanun banka dışı her türlü ödemeyi yapılmamış kabul ediyor.Hatta eğer birkaç ay önceki maaşı elden verdiyse sadece bu sebeple bile (maaşımı vermedi) diyerek tazminat+bankadan almadığınız maaşları isteyebilirsiniz
Çıkış kağıtlarını imzaladım hocam kağıtları incelemeden o gün tartışma gibi bir şey oldu patronla aramızda incelemeden imzaladık kağıtları