İşçi mahkemelerinde çoğunlukla işçinin yanında oluyorlar. Bilgin olsun. %90 kazanırsın.
Elden aldığınız maaşları isterseniz tekrar alabilirsiniz.Kanun banka dışı her türlü ödemeyi yapılmamış kabul ediyor.Hatta eğer birkaç ay önceki maaşı elden verdiyse sadece bu sebeple bile (maaşımı vermedi) diyerek tazminat+bankadan almadığınız maaşları isteyebilirsiniz
Çıkış kağıtlarını imzaladım hocam kağıtları incelemeden o gün tartışma gibi bir şey oldu patronla aramızda incelemeden imzaladık kağıtları