trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam biletten 1 tane basılır, tek kişi ikramiyeyi alır, yarımdan 2 tane, çeyrekten 4 tane.
işte bende senin gibi öyle sanıyordum ama öyle değilmiş. milli piyango sayfasına gidip okuyabilirsin