Merhaba, Server 2012'ye FiveM sunucusu açtım ama videolarda izlediğimde çıktı renkleri mevcut ama bendeki cmdde çıktı renkleri yok sadece cmd gri. Bu çıktı renklerini almak için bir ayar vb. yapılmalı mı yoksa başka önerdiğiniz bir uygulama var mı .bat dosyasını çalıştırmam için.